tisdag 20 mars 2012

FysKams pedagogiska pris!

Nu är det hög tid att se upp alla lärare, lektionsledare, kursansvariga och programsamordnare på kandidat- och masterprogrammet i fysik! För vi studenter har skapat ett pedagogiskt pris!

Nästa vecka på FysKams årsmöte, 28 mars klockan 17.ak i hus 8 på Ångström,  så kommer det utses en jury som med hjälp av nomineringar från studenter på kandidat- och masterprogrammet i fysik kommer utse den bästa pedagogen!

I juryn så ska det ingå en person från varje årskurs. Totalt kommer det vara en grupp på fem personer som kommer att ha makten att utse vinnaren!

Och den juryn hoppas jag hinner ta fram en pristagare till Kamratskapen. Oj, vilken höjdpunkt Kamratskapen kommer bli!

1 kommentar:

  1. Heeeeeeeeej ;D Hahaha jag vet, visst är det otroligt !?! Men han har förändrats så pass mkt så nu kan man faktiskt rida barbacka på han, inte för jag gör de varje dag men gjort de 2 gng iaf ;D Dessutom sist jag red barcavkade hoppade jag tillochmed, fast hinder på 70cm, yeey ;D Jorå det är bra med mig, fullrulle hela tiden, med dig då ? Vi måste ta å ses snart !?! Var ju huuuuur länge sen som helst som vi sågs - illa !

    SvaraRadera