tisdag 25 september 2012

Uppdatering!

Hejsan Bloggen!
Nu är det högtid för lite uppdatering! Tiden går som vanligt otroligt fort när väl alla studier har kommit igång. Det planeras och förbereds aktiviteter, kalendern bokas upp för flera veckor framåt, man går från ena föreläsningen till den andra. Studieplaner planeras och jag vet hu hur mycket det är som händer just nu.

Vi i kandfy3 som läser EMF komemr ha dugga på torsdag 9.15-10.00. (Yes, säger jag bara för att duggan inte är 8.15-9.00!)

Förra veckan hade kandfy2 dugga. Som jag tror, eller nej jag har ingen aning om om de är nöjda:P

Och just idag är det många aktiviteter utanför skolan som vore intressant att gå på, utbildningsutskottsmöte, astrocinema på astroavdelningen och infomöte för UARK. Enligt kvantfysiken skulle man kunna vara på två ställen samtidigt. Men nu lever vi i den "Newtonska världen" och får envisas oss med att bara kunna befinna oss på en plats under en viss tid.

Imorgon är den medlemsmöte för FysKam som kommer bli mysigt=)

Den 5 oktober är det gratis lunch! Som Studierådet NVF anordnar!=D

Den 9 oktober är det första studierådsmötet.

Japp! Viktiga datum!

Så det är vad jag hinner skriva just nu. dax att gå tillbaka till att rita lite fler fältlinjer innan man ska aktivera sig utanför studierna=)

Snart blir det uppdatering igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar