söndag 28 april 2013

Sökes ny bloggare!

Visst är det så. Att kandidatprogrammet en dag går mot sitt slut. Vägen till och från Ångström har cyklats oräkneliga gånger men det som är fint är att nya människor med nyfikenhet söker sig hit!

Så ska du läsa kandidatprogrammet i fysik i höst och gillar att blogga?

Eller går du kandidatprogrammet i fysik och vill dela med dig av kandidatprogrammets upplevelser?

Skicka ett mejl till mig och säg att du vill blogga=)

Kravet är minst ett inlägg varannan vecka när det är ordinarie tider alltså vår- och hösttermin. Du blir anställd och får lön av Uppsala universitet.

Och inte minst blir du ett viktigt ansikte utåt för kandidatprogrammet! Okej, kanske inte ansikte men en röst.=)

Bloggen har idag cirka 800-1200 sidvisningar varje månad och det är verkligen från hela världen sidvisningarna kommer ifrån, inte bara Sverige.
 Den här statistiken är från senaste veckan. 
Så jag måste väl fira lite med att det äntligen har totalt sett blivit över 30000 sidvisningar sen bloggen började=) Nice! 

Så känner du dig sugen är det bara att höra av sig=)

3 kommentarer:

  1. God afton! Skulle bara vilja påpeka att såvitt jag kan se så finns ingen kontaktinformation? Eller var meningen att man skulle kommentera kanske? Om inte, hur går sökandet efter någon (några?) att ta över, kommer bloggen leva vidare?

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag hade tänkt mig att man kan kontakta mig via bloggen genom att skriva en kommentar men du har rätt jag kanske ska skriva ut min mejladress ändå=) Men än så länge har ingen hört av sig så platsen är fortfarande ledig. Men när det väl blir dax i höst så tror jag absolut det finns folk under mottagningen som vill blogga för programmet=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Fungerade att logga in idag tom!

      Men ah okej, bra att veta tänkte jag. Har inte riktigt bestämt mig än om jag skulle vara intresserad, men det är ju ett tag kvar.. Plus, jag kanske inte ens kommer in, så vi får väl se hur det blir! :)

      Radera