torsdag 8 september 2011

Studierådetsmöte!

Den 21 september är det studierådsmöte! Klockan 17.ak vid skamvrån då är alla varmt välkomna som studerar fysik och vill diskutera sin studiesituation. Så den blir bättre! Det kommer även diskuteras om det varit möten med representanter från programråd, utbildningsutskott och skyddsombud. Då är det bra att komma och bara lyssna ifall man vill påverka sin framtid.

Det kommer vara gratis fika! =D

Så skriv upp 21 septemper 17.ak i hus 8 plan 0 Ångström

Idag har jag gjort en djupdykning in i Java-kodens hemligheter och programmerat en värld med sköldpaddor! Sköldpaddorna sprang runt, hade olika färger och gjorde en bebissköldpadda! Det här med objektorienterad programmering är kul!

Här är en bild på den första världen och den första sköldpaddan eller "Turtle" som jag gjorde i mitt liv. Bara för att den är jättesöt tog jag kort på den. =)
Men hej plugget! Inte har det varit någon mjukstart på terminen direkt...

2 kommentarer:

  1. :O Har du gjort bebissköldpaddor? Fuskigt, det vill jag också göra

    SvaraRadera
  2. Japp! Den är ännu sötare än de normal stora=) Det är inte så svårt att göra en lite iaf=)

    SvaraRadera