tisdag 28 februari 2012

Fysikpub!

På lunchen idag kommer vi bestämma den stora stommen till det pedagogiska pris som Studierådet och FysKam ska dela ut under våren! Det ska bli intressant! Kom till skamvrån och hitta oss sedan i en sal i hus 8! Komsikomsi

Ikväll är det fysikpub på smålandsnation! 18.dk drar det igång eller befinn dig i skamvrån runt halv sex tiden för att slå följe med ner till nationen. Det bästa med fysikpubar är förstås alla fysiker och en del matematiker som kommer och äter och dricker gott tillsammans. Men det bästa med fysikpubarana är att man kommer dit precis som man är.

Så välkommen precis som du är!

2 kommentarer:

  1. Hej. Mitt namn är Rebecca och jag är väldigt intresserad av att gå kandidatprogrammet i Fysik. Har några frågor. Du har inte en mailadress eller något som jag skulle kunna skriva till? Om du känner för att svara på frågor alltså :) Tack för en intressant blogg förresten!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Rebecca!
    Det är ju jättekul att du är intresserad av fysik. Det som är så spännande och intressant! Du kan mejla mig på gullanochsindiesel@hotmail.com med dina frågor så ska jag svara så gott jag kan=) Hörs!

    SvaraRadera